Till falkenberg och vände

341866-17image15Fotriktiga skor, och cyckletur till strandeimage18Jag har nog aldrig varit såhär glad över att se Halmstad på en skylt.


Jag måste säga att Falkenberg var över min förväntan, ja trodde att de va en liten stad som inte hade så mcyket att erbjuda mer än Sofies stuga, men så fel jag hade. det var ett riktigt sommarparadis. Cyckelturen dit var inte så jobbig som ja först trodde att den skulle va. Men bäst tyckte jag om att cyckla på de små grusvägarna som ledde oss ner till stranden. Som jag alltid har sagt de är något speciellt med havet, att bara ligga där på de varam klipphällarno och höra vågorna och glömma allt var plugga heter, fantastico!!
Väl inne i falkenberg "Centrum" han vi in på några loppisar, ju mer jag går där desto äckligare blir de, just den där unkla doften som sprider sig runt en, mina medvänner vet jag inte håller med mig på den punkten, men jag gillar dom endå:)
Detta har varit en riktig återhämstning helg i perfetkt sällskap, det blir något speciellt när man ligger i envåningssäng praktisgt taket i taket, och sommarstuge lukten. Men jag gillar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0