You cant change me

You start to changed, and slowly you becoming someone else.

Dagar som dessa skulle man alltid ha, först en lång frukost, sedan en krot bildlektion för att sen sluta för dagen. Sommarlovet har officielt börjat, trotts en dag kvar i skolan.
Idag skulle vi utvärdera vad som hade varit bra det här året i skolan. Sedan började jag fundera över hur mitt år hade varit såhär lång, de finns mycket nu som jag aldrig skulle ha gjort i början av tvån. mcyket som jag tyckte då har ändrats, fast vissa saker kommer nog aldrig ändars, ja hoppas inte de heller eftersom de är dom tankarna som jag lever efter de andra sätter bara en extra krydda på livet, och dessa får gärna ändras. det är ju tråkigt om man kryddar hela sitt liv med samma kryddor.

Solen gassar ute detta betyder att ja ska gå ut och lägga mig i solen, trots att mina lår har fått tillräckligt den här helgen, men sån tur då att kroppen har en baksida! Jag ska försöka få bukt på min Daisy, jag har lovat mig själv att ge den en chans till, för jag tänker inte ge upp, en elektrisk apparat får inte stoppa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0