Hundralappen kom fram.

Alla som åker buss, ska aldrig klaga, inte för att jag har hört någon göra det, Men om detta skulle hända tänk er för inann ni säger nått för jag kan bara säga att igår var det lätt att inte dra på smile banden när man skulle trampa iväg till skolan. Snöstorm!, kan de bli värre en måndagmorgon vid 8? Jag vill inte klaga på att de kom snö, MEN att suckla i det är inget att rekomendera, ja kände mig som en kisande katt eller nått med förfrusna fingrar, Ja va bara tvungen att klaga lite, men nu är det slut på det, för idag är det SOL, tjoo!!! länge leve solen!
En bortappad hundralapp har nu kommit till rätta, väldigt skönt, även om det igentligen bara är en papperslapp, som någon har kommit på att detta använder vi till att byta mot saker, bara för att krångla till världen lite extra.
när jag tänkte till runt just detta med bortappad hundralapp, kom jag och tänka på att jag är väldigt slarvig och ofta glömmer bort vad jag har lagt saker och vad de va jag skulle göra. Tänk om man är lika slarvig när man blir vuxen hur blir det då? Ops glömmde betala räkningen, jaja får göra det imon. Det skulle ju aldrig funka, därför måste jag göra något åt det Nu.

TRE andra oviktiga saker som jag "kom på " idag: (riktig idé´kläggar dag idag!)

Att vi i framtiden kommer kunna operera in en Ipod, radio m.m. i huvudet så vi bara kan trycka p en knapp så får vi det vi vill lyssna på!  Clever

Hur smarta är inte de "nya" mjälök förpackningarna med skruvkork, ja vet att de har funnits länge men man slipper utspilld mjölk, något som jag ofta lyckades med inann. tjoo!!!

De var visst bara två idé kläckare idag.

På tal om något helt annat, om ni någon gång i framtiden skulle höra eller se
Inspierd for you, creativ by Frida! Är det jag som på något vänster har fått mitt drömjobb, jag kommer inte gå in på några detaljer för då kommer något bara tänka, snälla kan någon inte bara ta ner henne på jorden igen. - de kommer inte hända.
Jag kan ju säga så här att det inte har något med kläder att göra, jag är värdelös på att sy.


Kommentarer
Postat av: Josefine

ush låter inte som en höjdare att cykla i snöstorm du.. Fusk med de som har busskort säger jag bara! :D

2008-03-18 @ 19:29:38
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0