Havet, here I come, så det är bäst att se upp

Då blir det segling för min och Lovisas del i sommar Kul, Kul D) Fast en liten optimistjolle känns liite litet, efter att ha läst att man tävlar i det tills man är ungefär 15 sen är man förstor för att få plats oops! vi får nog kolla in de här lite närmare känner jag, men förbaskat kul ska det bli i aall fall.
Jag brukar aldrig ha såhär många planer inför ett sommarlov som jag har nu, annars brukar jag bara ta dagen mer som den kommer, men nu kommer det både bli USA i en månad, segling, sovning i tält och jobb! Tjohoo säger jag :)
Men först har vi e hel del kvar att uträtta inann detta kan gå av staplen, det är just därför jag måste gå och fortsätta med svenskan och hotellkusnkapen inann jag ska iväg och träna.

/ soo long!

swe3794.jpg (54674 bytes)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0