ledighet- när den är som bäst

denna dagen kan ju inte bli annat än bra, för jag är nämligen LEDIG hella dagen, eftersom jag inte ska ha nationellt prov i matte, hurra! Visseligen har jag matteprov imon, men inte idag :)
Så varför sitter jag då uppe kl halv nio, jo för en ledig dag innebär aldrig att man är helt ledig, inte om man går i
SP06K i alla fall. Jag har ett fullspäckat schema trots min ledighet, underbart! De dumma är bara att jag har sjuukt ont i halsen, vilket kommer göra att allt kommer gå liite långsammare eftersom jag måste drika te och äta glass stup i kvarten för att minska de onda i min lilla hals.
Jag brukar inte vara den som förespråkar listornas makt, men idag är jag nog ändå tvungen att göra en för att allt ska gå så snabbt och smidig som det bara går.

Städa mitt rum
damsuga nedervåningen
ta bilder till mitt fototema
plugga på hotellkunskapen
plugga matte
i alla fall titta igenom svenskan
optikern 16.30
ringa om jobbet
picknicka ikväll (om min hals tillåter)
slinga håret- får nog dock prioriteras bort.

Kvallettstid vet jag inte riktigt när jag ska trycka in. Sola ville jag också hinna med lite så att man slipper se ut som ett vandrande lik som inte set solen på ett tag. vi får se hur det går med det.
Visst är det underbart att ha en ledig dag!



/soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0