Torsdag.

Hallå igen!
detta är en typisk dag att drömma sig bort till andra ställen när regnet ännu en gång har hittat  tillbaka till Halmstad, blev lite orolig där ett taga att det hade svikt oss, men nu är allt som vanligt igen. Eftersom jag i huvudet inte befinner mig här uppe i norden måste jag bara säga att jag skulle kunna ta på mig alla o'neill kläder, finns det några finare kläder, nej trodde inte det. problemet är väll att de är lite svårt att få tag på dom här tyvär, lite väl dyra är de ock¨å, men det är smällar man får ta helt enkelt.  Tur att jag ska till klädernas paradis i sommar!!
För att återgå till varadgen, har de inte hänt mycket idag Sofie och Lovisa kom förbi och vi tittade på hundtricket! En av Sveriges bästa filmer, man kan inte annat än gilla den. Jag blir alltid lika imponerad av hur man kan spela så bra, och att mimiken sitter där i perfekt tillfälle, i och för sig är det dom får betalt för. Men jag skulle också vilja kunna göra det. Jag får helt enkelt träna framför speglen, man vet aldrig när man kan behöva det.
Jag fick en bok idag också som handlar om Fredrik hammar och Filip Wikingsson, två kanonroliga killar, jag gissar att boken kommer va lika rolig!
tack sofie.
Upptagen kvinna som jag är kallar plikten nu, en huslig sådan jag ska nämligen baka till en rabarber paj på mammas begäran, men jag klagar inte, den kommer både bli god och hyffsat rolig att göra.

Men först har jag kommit på att det inte är någon ide för mig att sitta och träna i advance grammar check, eftersom det är uppe på takhöjd och med takhöjd menar jag att engelskan nu ska vara så perfekt att det bara är finslipet kvar. Precis som ett hus, när man är färdig med allt och bara ska lägga taket. Tyvär befinner sig mitt husbygge forfarande på att tillverka golv, ockej lite mer kanske, väggarna har väll påbörjats. det jag vill komma till är att jag inte kan lägga på nått tak på mitt hus om jag inte har stadiga väggar, ja får helt enkelt fortsätta trampa mitt jordgolv och med det menas med att öva prepositioner är och annat basic!

Soo Long!

O'Neill Wetsuits and Clothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0